czwartek, 13 stycznia 2011

...

Witam .
Nie bede robic narazie metamorfoz.
Mam babcie w szpitalu   dzisiaj ma ryzykowna operacje.
Nie dam rady ,,,, musze byc przy niej a jak jestem na stardol to tylko po to by o tym nie myslec
mozecie sie zglaszac jasne. Ale kolejke zrobie nie wiem kiedy
Zaglosujcie 5/5 na RBK_Platium

;P

poniedziałek, 10 stycznia 2011

Pomozmy

Witam wszystkich! Z tej strony Cory-woman. Nie jest to reklama, ani nic podobnego. Chcę, by jak najwięcej osób podpisało internetową petycję dotyczącą bestialskiego traktowania kotów i psów w Chinach. Chińczycy (niektórzy oczywiście) katują te bezbronne zwierzęta i każą im umierać w strasznym bólu. Obdzierają je ze skóry, gotują żywcem... Dlaczego? Ponieważ tak im wygodniej. Pomyślcie o swoim pupilu i o tych zwierzakach, których nikt nie kocha, bo są hodowane tylko dla skór i mięsa .... Proszę, wejdźcie na tę stronę:



Znajduje się tam filmik, gdzie pokazane jest, w jaki sposób traktuje się owe koty i psy. Nie musicie go oglądać. Chodzi o to, by wypełnić pola znajdujące się poniżej. Wystarczy wpisać imię, nazwisko oraz swój e-mail. Później na maila przyjdzie wam wiadomość z linkiem potwierdzającym wasz podpis. To tylko 5 minut, które może zmienić życie wielu kotów i psów! Tu chodzi tylko o ich dobro! Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział,

http://b.vimeocdn.com/ps/417/417496_300.jpg

Moja rodzina sie podpisala.
Cala'!!

Zorganizujmy sie i pomozmy im razem

Reklama

Zapraszam na bloga


Metamorfoza JulitQa93

PRZED

Julito.
Slicznie sie malujesz a szczegolnie policzki.
Ale jest jedna rzecz ktora wyglada troszke nienaturalnie gdy pomalujemy szminika.
Niniejszym sa to usta.
Wygladaja takie napuchniete zami zobaczcie:

8/10

Wybacz ale jestem szczera.
A wiec nie zmienialam fryzury bo jest poprostu sliczna.
Zabijcie mnie za te krzywe policzki ;[



Metamorfoza Kotka432

PRZED

8/10

Ech ... nie mialam pomyslow

Metamorfoza aniax33

Od teraz pisze tylko ocene bez opisywania (chyba ze mi sie bedzie chciec i osoba bedzie warta opisu)

PRZED

Brawo za oryginalnosc.

9/10


Metamorfoza Paulio27

PRZED

Na poczatek powiem tyle ze jest strasznie sztucznie
Te policzki , oczy , a te lzy na oczach '? totalny KICZ.
A policzki jak jakas barbie "!!!!!!''

2/10
Usunelam te wszystkie tandetne rzeczy.
Piegi  w tym przypadku sa ciekawe.
Pieprzyk wczesniej nie wygladal za ciekawie.
Lekki makijaz pod kolor wlosow

Metamorfoza Sylwia_B

,
PRZED

Makijaz krzywy nie jest ale nie jest estetyczny.
oczy strasznie mocno podkreslony kredka do oczu pod oczami
Nie pasuje to.
Nie ma przejscia miedzy kolorami jest tak martwo....

4/10
Bez komentarza. . . 

niedziela, 9 stycznia 2011

Metamorfoza moll__y

PRZED

Hmm...
Jest calkiem calkiem.
No oryginalnie to nawet.
Ale czy dobrze?
Tak, jak najbardziej tak.
Makijaz zwykly ale estetyczny.
Policzki ladnie pomalowane i usta musniete blyszczykiem.

7/10

Heh a wiec zacznijmy od tego ze jest strasznie fajnie :)
Fryz , makijaz , policzki mi nawet wyszly xD




Nowy naglowek

Witajcie wszyscy 
Mamy nowy naglowek.
Zrobila nam go 
_PeggyBrown_

Za co serdecznie dziekuje.
Napisz mi w KG jaka chcesz reklame i gdzie (Post , pasek bloczny )

Oto naglowek
Tysm ;P

sobota, 8 stycznia 2011

Jezeli czytasz mojego blogga...

Witam was kochani.
 Dziekuje wam za mile komentarze w KG.
Jest mi milo.
Ale to tak na wstep.
Postanowilam robic reklamy na blogu .
Cennik:
Reklama poswiecona calemu postowi
10 sd + prowizja
Reklama w pasku pocznym na 2 tygodnie
10 sd + prowizja
Reklama dopisana do metamorfozy / posta
7 sd + prowizja


czwartek, 6 stycznia 2011

Metamorfoza RBK_Platium

PRZED.

Generalnie fajnie.
Ale makijaz nie pasuje do teko koloru wlosow a nawet do tej fryzury.
Do tej fryzury pasuje mocniejszy make-up.
Ale ujdzie jakos :)

7/10

PO.

Sama nie wiem jak mi wyszly te cienie o.O
Slicznie jak dla mnie.
Usta za jasne ale nie podobaly mi sie te naturalne.
Fryzura  bardzo pasuje i jest lepsza jak dla ciebie niz tamta
(Wiem sama cie prosilam zebys zrobila tamta zebym mogla sobie ja przypomniec , wiesz o co kaman)


Metamorfoza aadaa

PRZED.

Noo i to sie nazywa klasa i styl... no i oryginalnosc.
Pieknie pomalowane policzki .
SUPER ostry makijaz.
Jest cudownie jak dla mnie,
a  ta fryzura dodaje uroku

10/10

PO.

Postanowilam cie zlagodzic.
Zolty , zloty ,  bialy oraz czarny cien do oczu wyszly pieknie w polaczeniu.
Nie malowalam mocno maskara poniewaz caly makijaz by stracil swoj urok.
POLICZKI STRASZNIE KRZYWO przepraszam ;[ ale nie potrafie malowac tymi z Locciato.


Metamorfoza Velma34

PRZED.

Hm...
Fajnie , serio fajnie.
Ten rowno zrobiony makijaz , te wyrozniace sie czesci ciala i wlosy.
No no fajnie.
Wlosy mi sie nie podobaja , no coz wina gustu.
Pieprzyk dodaje uroku

9/10

PO.

Ta.. wiem prawe oko zle pomalowane , krzywo i lzej.
Ale staralam sie ;[.
Pieprzyk zostawilam na tym samym miejscu.
Nie robilam mocno maskara poniewaz zaslonilabym polowe makeup u